E-dziennik

Protokół z zebrania RR z dnia 14.09.2022r.

1) Przywitanie i sprawdzenie obecności (lista obecności w osobnym załączniku).

2) Wybory prezydium RR

Przewodniczący:Robert Michalczyk
Zastępca: Julia Grajkowska
Skarbnik: Ewa Wiąckiewicz
Sekretarz / protokolant: Paulina Stenclik
Komisja rewizyjna: Iwona Sielska-Kotlarek, Anna Plewa-Bielinis, Magdalena Adamczyk.

3) Przedstawienie programu wychowawczo – profilaktycznego. Pozytywnie zaopiniowany przez Radę Rodziców. Wszystkie informacje dostępne na stronie szkoły: https://sp5.lubon.pl/szkola/dokumenty.html

4) Omówienie zmian w systemie oceniania. Wszystkie zmiany dostępne na stronie szkoły: https://sp5.lubon.pl/szkola/dokumenty.html

5) Status szkoły na rok 2022/2023 od 15.09.2022r. dostępny jest na stronie szkoły: https://sp5.lubon.pl/szkola/dokumenty.html

6) Omówienie spraw bieżących:

dni wolne od zajęć;
w dni wskazane poniżej opiekę sprawuje świetlica w SP 4 w Luboniu 14.10.2022, 31.10.2022, 02.05.2023, 23-25.05.2023 (egzaminy klas VIII), 7.06.2023 (dzień przed Bożym Ciałem – środa) 9.06.2023 (dzień po Bożym Ciele – piątek).

Uchwalono jednogłośnie.
– ubezpieczenie NNW
– do wyboru PZU lub Compensa (strona: szkola.compelsa.pl hasło:346935 w razie pytań kontakt do agenta ubezpieczeniowego: Joanna Kubacka Tel: 531 562 700 mail: kubacka.uezpieczenia@gmail.com);
– krawaty i tarcze – jak co roku pierwszoklasiści otrzymają krawaty wraz z tarczami. Będą wręczane podczas pasowania. Koszt krawatu to 17 zł plus tarcza 7,38 zł. Zakup finansuje Rada Rodziców. Dodatkowo ustalono, że krawaty otrzymają również uczniowi z Ukrainy, którzy dołączyli do poszczególnych klas;
– omówienie działalności sklepiku szkolnego;
– posiłki jak co roku można zamawiać za pośrednictwem aplikacji, dodatkowo od października będzie możliwość zamawiania deserów , które obecnie są darmowym dodatkiem do obiadu (akcja promocyjna);

7) Przekazane finansów RR

Składak na RR wynosi 50 zł od dziecka i jest to dobrowolna wpłaty. Wpłat można dokonywać bezpośrednio na konto RR lub u skarbników klasowych. Rada Rodziców przy Szkole Podstawowej nr 5 w Luboniu BANK PBS w Poznaniu O/Luboń 35 9043 1038 2038 0039 6813 0001 Klasa, która uzyska wpłaty na poziomie 80% może wnioskować o zwrot 20% uzyskanej wpłaty. Wpłat można dokonywać do końca maja.

8) Festyn 01.10.2022r. w godzinach 12:00 – 16:00

Przy wejściu będzie można wymienić gotówkę na cegiełki, którymi można płacić za zakupione przysmaki, fanty oraz różne inne atrakcje. Każda z klas zbiera cegiełki na swoim stanowisku, po zakończeniu festynu zostanie zrobione podsumowanie zebranych cegiełek. 70% pozyskanych pieniędzy zasili konto RR natomiast 30% z tej kwoty wróci do klasy.

9) Kolejne zebranie RR zaplanowano na 23.11.2022r godz. 18:00

Komunikaty

Szanowni Państwo.
Szkolne Koło Wolontariatu wznawia swoją działalność – już od poniedziałku 15 września można pobierać w szkolnej bibliotece deklaracje (tylko nowi wolontariusze 4-8, jeśli ktoś złożył wcześniej taką deklarację, cały czas obowiązuje).
Na Festynie Rodzinnym (20.09) na stoisku SKW będzie można przekazać dary dla Hospicjum Palium. Co zbieramy:
LISTA BIEŻĄCYCH POTRZEB HOSPICJUM PALIUM
(Oddział Medycyny Paliatywnej oraz Hospicjum Domowe)

Produkty pierwszej potrzeby – najpilniejsze:
 Pieluchomajtki TENA i SENI
 Pieluchy dla dorosłych TENA i SENI
 Chusteczki nawilżane (dezynfekcyjne, duże)
Najlepiej dedykowane osobom chorym, np. TENA lub SENI
 Odżywki Nutridrink
 Podkłady higieniczne

Kosmetyki i środki do pielęgnacji ciała:
 Szampony do włosów
– drogeryjne
– TENA, SENI – linie dedykowane osobom chorym
 Żele pod prysznic / do kąpieli
– drogeryjne
– TENA, SENI – linie dedykowane osobom chorym
 Kremy i balsamy
– drogeryjne
– TENA, SENI – linie dedykowane osobom chorym
 Oliwka Bambino
 Pianka do oczyszczania skóry
 Myjki jednorazowe do ciała

Artykuły higieniczne i opatrunkowe:
 Octenisept 250 ml
 Środki opatrunkowe:
kompresy jałowe i niejałowe
 Ręczniki papierowe (rolki)
 Patyczki do nawilżania ust
 Chusteczki higieniczne
 Szczoteczki do zębów
 Przybory do golenia

Produkty spożywcze:
 Kawa mielona i rozpuszczalna
 Herbata

Z góry dziękujemy za wszelką pomoc! SKW
SKW

Rozpoczynamy zbiórkę suchej i mokrej karmy do schroniska. Dary z informacją ( imię i nazwisko ucznia) umieszczoną na dołączonej kartce, prosimy przynosić do sali 203 lub do dyżurki szkolnej.

Schronisko ( Poznań – ul. Kobylepole 51)prosi o:

-dla psów: karmę Brit Premium lub Brit Care., Dolina Noteci

-dla kotów karmę Josera, mleko Eminent Kitten Milk, Royal Canin Mothet & Babycat., Animonda, Dolina Noteci.

Zbiórka będzie trwać do końca listopada 2025r.

Organizatorzy:

Joanna Taberska( z kl. 6c) i Patrycja Grotek ( z kl. 7b)

Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że awaria rury kanalizacyjnej w pomieszczeniu wynajmowanym przez LOSIR Sp. z o. o. na prowadzenie działalności cateringowej została usunięta.

W związku z tym od 8 września 2025 r. wznawiamy świadczenie usług cateringowych i już dziś zapraszamy Państwa do składania zamówień w aplikacji „Zamów posiłek”.

Z wyrazami szacunku,
LOSIR Sp. z o.o.

Uwaga, zapraszamy rodziców na pierwsze zebranie informacyjne dotyczące przedmiotu: edukacja zdrowotna.
Odbędzie się w dniu 2.09 o godzinie 17.30 w sali nr 206.
Nauczyciele ww. przedmiotu będą także odwiedzali Państwa podczas zebrań w dniach 8 i 9.09.