Protokół z zebrania RR z dnia 14.09.2022r.
1) Przywitanie i sprawdzenie obecności (lista obecności w osobnym załączniku).
2) Wybory prezydium RR
Przewodniczący:Robert Michalczyk
Zastępca: Julia Grajkowska
Skarbnik: Ewa Wiąckiewicz
Sekretarz / protokolant: Paulina Stenclik
Komisja rewizyjna: Iwona Sielska-Kotlarek, Anna Plewa-Bielinis, Magdalena Adamczyk.
3) Przedstawienie programu wychowawczo – profilaktycznego. Pozytywnie zaopiniowany przez Radę Rodziców. Wszystkie informacje dostępne na stronie szkoły: https://sp5.lubon.pl/szkola/dokumenty.html
4) Omówienie zmian w systemie oceniania. Wszystkie zmiany dostępne na stronie szkoły: https://sp5.lubon.pl/szkola/dokumenty.html
5) Status szkoły na rok 2022/2023 od 15.09.2022r. dostępny jest na stronie szkoły: https://sp5.lubon.pl/szkola/dokumenty.html
6) Omówienie spraw bieżących:
dni wolne od zajęć;
w dni wskazane poniżej opiekę sprawuje świetlica w SP 4 w Luboniu 14.10.2022, 31.10.2022, 02.05.2023, 23-25.05.2023 (egzaminy klas VIII), 7.06.2023 (dzień przed Bożym Ciałem – środa) 9.06.2023 (dzień po Bożym Ciele – piątek).
Uchwalono jednogłośnie.
– ubezpieczenie NNW – do wyboru PZU lub Compensa (strona: szkola.compelsa.pl hasło:346935 w razie pytań kontakt do agenta ubezpieczeniowego: Joanna Kubacka Tel: 531 562 700 mail: kubacka.uezpieczenia@gmail.com);
– krawaty i tarcze – jak co roku pierwszoklasiści otrzymają krawaty wraz z tarczami. Będą wręczane podczas pasowania. Koszt krawatu to 17 zł plus tarcza 7,38 zł. Zakup finansuje Rada Rodziców. Dodatkowo ustalono, że krawaty otrzymają również uczniowi z Ukrainy, którzy dołączyli do poszczególnych klas;
– omówienie działalności sklepiku szkolnego;
– posiłki jak co roku można zamawiać za pośrednictwem aplikacji, dodatkowo od października będzie możliwość zamawiania deserów , które obecnie są darmowym dodatkiem do obiadu (akcja promocyjna);
7) Przekazane finansów RR
Składak na RR wynosi 50 zł od dziecka i jest to dobrowolna wpłaty. Wpłat można dokonywać bezpośrednio na konto RR lub u skarbników klasowych. Rada Rodziców przy Szkole Podstawowej nr 5 w Luboniu BANK PBS w Poznaniu O/Luboń 35 9043 1038 2038 0039 6813 0001 Klasa, która uzyska wpłaty na poziomie 80% może wnioskować o zwrot 20% uzyskanej wpłaty. Wpłat można dokonywać do końca maja.
8) Festyn 01.10.2022r. w godzinach 12:00 – 16:00
Przy wejściu będzie można wymienić gotówkę na cegiełki, którymi można płacić za zakupione przysmaki, fanty oraz różne inne atrakcje. Każda z klas zbiera cegiełki na swoim stanowisku, po zakończeniu festynu zostanie zrobione podsumowanie zebranych cegiełek. 70% pozyskanych pieniędzy zasili konto RR natomiast 30% z tej kwoty wróci do klasy.
9) Kolejne zebranie RR zaplanowano na 23.11.2022r godz. 18:00
Komunikaty
16 i 17 grudnia odbędą się popołudniowe konsultacje nauczycieli – wg grafiku poniżej:
https://sp5.lubon.pl/wp-content/uploads/2024/12/Konsultacje-16.12.pdf
https://sp5.lubon.pl/wp-content/uploads/2024/12/Konsultacje-17.12.pdf
UWAGA, ZMIANA – pan Patryk Dondajewski będzie dyżurował we wtorek, 17.12.
UWAGA! INFORMACJA DLA RODZICÓW ZAMAWIAJĄCYCH OBIADY.
OD WRZEŚNIA BĘDĄ OBOWIĄZYWAŁY NOWE CENY OBIADÓW!!!
Cena zestawu dla ucznia od września 2024 wynosi 14 zł.
Cena zupy od lutego 2024 wynosi 5,50 zł.
Cena drugiego dania od lutego 2024 wynosi 12,50 zł.
Cena za napój- 2,50 zł
Cena za deser- 4,50 zł
Miasto Luboń dopłaca do zestawu i zupy.
Korzystamy nadal z aplikacji Zamów posiłek »
Podręczniki w roku szkolnym 2024/2025