E-dziennik

Protokół z zebrania RR z dnia 14.09.2022r.

1) Przywitanie i sprawdzenie obecności (lista obecności w osobnym załączniku).

2) Wybory prezydium RR

Przewodniczący:Robert Michalczyk
Zastępca: Julia Grajkowska
Skarbnik: Ewa Wiąckiewicz
Sekretarz / protokolant: Paulina Stenclik
Komisja rewizyjna: Iwona Sielska-Kotlarek, Anna Plewa-Bielinis, Magdalena Adamczyk.

3) Przedstawienie programu wychowawczo – profilaktycznego. Pozytywnie zaopiniowany przez Radę Rodziców. Wszystkie informacje dostępne na stronie szkoły: https://sp5.lubon.pl/szkola/dokumenty.html

4) Omówienie zmian w systemie oceniania. Wszystkie zmiany dostępne na stronie szkoły: https://sp5.lubon.pl/szkola/dokumenty.html

5) Status szkoły na rok 2022/2023 od 15.09.2022r. dostępny jest na stronie szkoły: https://sp5.lubon.pl/szkola/dokumenty.html

6) Omówienie spraw bieżących:

dni wolne od zajęć;
w dni wskazane poniżej opiekę sprawuje świetlica w SP 4 w Luboniu 14.10.2022, 31.10.2022, 02.05.2023, 23-25.05.2023 (egzaminy klas VIII), 7.06.2023 (dzień przed Bożym Ciałem – środa) 9.06.2023 (dzień po Bożym Ciele – piątek).

Uchwalono jednogłośnie.
– ubezpieczenie NNW
– do wyboru PZU lub Compensa (strona: szkola.compelsa.pl hasło:346935 w razie pytań kontakt do agenta ubezpieczeniowego: Joanna Kubacka Tel: 531 562 700 mail: kubacka.uezpieczenia@gmail.com);
– krawaty i tarcze – jak co roku pierwszoklasiści otrzymają krawaty wraz z tarczami. Będą wręczane podczas pasowania. Koszt krawatu to 17 zł plus tarcza 7,38 zł. Zakup finansuje Rada Rodziców. Dodatkowo ustalono, że krawaty otrzymają również uczniowi z Ukrainy, którzy dołączyli do poszczególnych klas;
– omówienie działalności sklepiku szkolnego;
– posiłki jak co roku można zamawiać za pośrednictwem aplikacji, dodatkowo od października będzie możliwość zamawiania deserów , które obecnie są darmowym dodatkiem do obiadu (akcja promocyjna);

7) Przekazane finansów RR

Składak na RR wynosi 50 zł od dziecka i jest to dobrowolna wpłaty. Wpłat można dokonywać bezpośrednio na konto RR lub u skarbników klasowych. Rada Rodziców przy Szkole Podstawowej nr 5 w Luboniu BANK PBS w Poznaniu O/Luboń 35 9043 1038 2038 0039 6813 0001 Klasa, która uzyska wpłaty na poziomie 80% może wnioskować o zwrot 20% uzyskanej wpłaty. Wpłat można dokonywać do końca maja.

8) Festyn 01.10.2022r. w godzinach 12:00 – 16:00

Przy wejściu będzie można wymienić gotówkę na cegiełki, którymi można płacić za zakupione przysmaki, fanty oraz różne inne atrakcje. Każda z klas zbiera cegiełki na swoim stanowisku, po zakończeniu festynu zostanie zrobione podsumowanie zebranych cegiełek. 70% pozyskanych pieniędzy zasili konto RR natomiast 30% z tej kwoty wróci do klasy.

9) Kolejne zebranie RR zaplanowano na 23.11.2022r godz. 18:00

Komunikaty

W dniach 17–21 listopada w naszej szkole odbędzie się kampania przeciwko hejtowi, organizowana przez Samorząd Uczniowski.

Celem działań będzie zwiększenie świadomości uczniów na temat hejtu, jego skutków oraz sposobów reagowania na przemoc słowną w Internecie i w codziennym życiu. Zachęcamy wszystkich do aktywności!
W dniu 20.11 odbędzie się DEBATA na ww. temat z udziałem uczniów, nauczycieli i rodziców.

Szkolne Koło Wolontariatu zaprasza uczniów do udziału w świątecznych działaniach:

1. „Akcja Pierniki” – upiecz w domu pierniki w kształcie motyli, udekoruj, zapakuj je foliowe torebki (w jednej paczuszce mogą się znaleźć trzy mniejsze pierniki lub jeden większy) i przynieś do szkoły najpóźniej do 26.11. Zdjęcia z pieczenia prześlij na adres: paulina.hacia@sp5-lubon.edu.pl

2. Kartka na Boże Narodzenie lub ozdoba świąteczna – wykonaj kartki świąteczne lub ozdoby dla osób starszych i chorych – do 26.11

3. Wykonajmy razem świąteczne paczki dla Pacjentów Hospicjum Palium oraz Hospicjum Domowego i ich Rodzin (produkty przynosimy do wychowawców klas do 26.11).

LISTA POTRZEB – zbiórka świąteczna dla hospicjum domowego

✅ Produkty pierwszej potrzeby – najpilniejsze:
 Pieluchomajtki TENA i SENI
https://seni.pl/pl/category/produkty-chlonne
 https://www.tena.pl/profesjonalisci/produkty/wyszukiwarka-
produktow/?filter=CleanseNoRinse&segment=Professional
 Pieluchy dla dorosłych TENA i SENI
 Chusteczki nawilżane (dezynfekcyjne, duże)
Najlepiej dedykowane osobom chorym, np. TENA lub SENI
 Odżywki Nutridrink
https://sklep.posilkiwchorobie.pl/kategorie.html
 Podkłady higieniczne

�� Kosmetyki i środki do pielęgnacji ciała:
 Szampony do włosów
– TENA, SENI – linie dedykowane osobom chorym
 Żele pod prysznic / do kąpieli
– TENA, SENI – linie dedykowane osobom chorym
 Kremy i balsamy
– TENA, SENI – linie dedykowane osobom chorym
 Pianka do oczyszczania skóry TENA, SENI
 Myjki jednorazowe do ciała dla chorych (nie gąbki)

☕ Produkty spożywcze:
 Kawa mielona i rozpuszczalna
 Herbata (nie ziołowe)

Rozpoczynamy zbiórkę suchej i mokrej karmy do schroniska. Dary z informacją ( imię i nazwisko ucznia) umieszczoną na dołączonej kartce, prosimy przynosić do sali 203 lub do dyżurki szkolnej.

Schronisko ( Poznań – ul. Kobylepole 51)prosi o:

-dla psów: karmę Brit Premium lub Brit Care., Dolina Noteci

-dla kotów karmę Josera, mleko Eminent Kitten Milk, Royal Canin Mothet & Babycat., Animonda, Dolina Noteci.

Zbiórka będzie trwać do końca listopada 2025r.

Organizatorzy:

Joanna Taberska( z kl. 6c) i Patrycja Grotek ( z kl. 7b)

Uwaga, zapraszamy rodziców na pierwsze zebranie informacyjne dotyczące przedmiotu: edukacja zdrowotna.
Odbędzie się w dniu 2.09 o godzinie 17.30 w sali nr 206.
Nauczyciele ww. przedmiotu będą także odwiedzali Państwa podczas zebrań w dniach 8 i 9.09.