Protokół z zebrania RR z dnia 20.09.2023r.
Szkoła Podstawowa nr 5
Ul. Hugona Kołłątaja 1, 62-030 Luboń
Protokół z zebrania Rady Rodziców z dnia 20.09.2023r.
- Przywitanie i sprawdzenie obecności (lista obecności w osobnym załączniku).
Lista obecności: 33 osoby.
- W pierwszej kolejności przeprowadzono wybory do prezydium Rady Rodziców.
- KOMISJA SKRUTACYJNA w składzie:
- Magdalena Słuszczak
- Magdalena Patej
- Prezydium Rady Rodziców na rok szkolny 2023/2024
- Przewodniczący: Robert Michalczyk
- Zastępca: Julia Grajkowska
- Skarbnik: Anna Plewa –Bielinis
- Protokolant: Paulina Stenclik
- Komisja rewizyjna:
- Iwona Sielska – Kotlarek
- Magdalena Słuszczak
- Magdalena Adamczyk
Protokół z wyborów w osobnym załączniku.
- Na początku zebrania Pani Dyrektor przedstawiła harmonogram roku szkolnego 2023/2024
Jednogłośnie zatwierdzono dni wolne od zajęć dydaktycznych.
Kalendarz roku szkolnego jest dostępny na stronie https://sp5.lubon.pl/o-szkole/kalendarz-roku-szkolnego/
Przedstawione zostały zmiany kadrowe jak również program wychowawczo – profilaktyczny (pełna wersja dostępna na stronie www).
Omówiona została kwestia cichych dzwonków, które funkcjonują już od zeszłego roku szkolnego.
Podczas wakacji odświeżono sale lekcyjne oraz ławeczki na boisku szkolnym. Zakupiony został kolejny monitor multimedialny.
Jeżeli będzie to możliwe zostaną udostępnione elektroniczne wersje podręczników (opcja zależna od wydawnictwa).
W tym roku szkolnym świetlica cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem.
- Laptopy dla czwartoklasistów są już przygotowane i po podpisaniu umowy zostaną wydawane rodzicom.
- Dofinansowania RR – na zebraniu jednogłośnie przegłosowano dofinansowania dla samorządu uczniowskiego na zakup niezbędnych pomocy oraz artykułów papierniczych.
Jak co roku RR sfinansuje zakup krawatów oraz tarcz dla pierwszoklasistów.
- Sprawozdanie finansowe RR dostępne jest na stronie szkoły https://sp5.lubon.pl/rada-rodzicow/sprawozdanie-finansowe/
Składaka na RR w tym roku szkolnym wynosi 60 zł od dziecka i jest to dobrowolna wpłaty. Wpłat można dokonywać bezpośrednio na konto RR lub u skarbników klasowych.
Rada Rodziców przy Szkole Podstawowej nr 5 w Luboniu
BANK PBS w Poznaniu O/Luboń
35 9043 1038 2038 0039 6813 0001
Klasa, która uzyska wpłaty na poziomie 80% może wnioskować o zwrot 20% uzyskanej wpłaty. Wpłat można dokonywać do końca maja.
Ostateczny termin odbioru należnego zwrotu to 30.09.
- Szkolny festyn – 10.2023 r. w godzinach 11:00 – 15:00
Wydarzenie odbędzie się na dziedzińcu szkoły (gdyby pogoda nie dopisała festyn zostanie zorganizowany w budynku szkoły) zgodnie z wcześniej przygotowanym planem. Dla każdej klasy zostanie wydzielone i opisane miejsce. Na przygotowanie stoiska przysługują po dwie ławki na klasę. Cegiełki będzie można zakupić w wyznaczonych punktach 1 cegiełka = 1 zł, dostępne wartości 1, 2, 5, 10. Poza płatnością gotówką będzie możliwość zapłaty blikiem (tylko na jednym stanowisku). Tak jak w zaszłym roku, każda klasa otrzyma zwrot 30% uzyskanego dochodu, który zasili konto klasowe, natomiast 70% trafi na konto szkoły. Z pozyskanych środków planowany jest zakup kolejnych monitorów multimedialnych, które są nieocenioną pomocą przy powadzeniu zajęć dydaktycznych.
- Zebrania wychowawców z rodzicamiodbędą się w dniach 12 i 13 listopada 2023 r. o godzinie 18:00. Szczegółowe informację prześlą wychowawcy za pośrednictwem dziennika.
- Wolne wnioski:
- Prośba rodziców o przeprowadzenie akcji o bezpiecznym poruszaniu się po lubońskich drogach.
- Karta rowerowa – przygotowanie do egzaminu na kartę rowerową będzie prowadzone w ramach zajęć z techniki.
- Poruszono kwestię obiadów, aby była możliwość zakupienia samej zupy lub samego drugiego dania.
- Szkoła zbiera Talenciaki, które można wrzucać do specjalnych skrzynek przy dyżurce szkolnej.
- Kolejne zebranie RR zaplanowano na 08.11.2023r. godz. 18:00
Protokół spisała: Paulina Stenclik
Komunikaty
(Oddział Medycyny Paliatywnej oraz Hospicjum Domowe)
Produkty pierwszej potrzeby – najpilniejsze:
Pieluchomajtki TENA i SENI
Pieluchy dla dorosłych TENA i SENI
Chusteczki nawilżane (dezynfekcyjne, duże)
Najlepiej dedykowane osobom chorym, np. TENA lub SENI
Odżywki Nutridrink
Podkłady higieniczne
Kosmetyki i środki do pielęgnacji ciała:
Szampony do włosów
– drogeryjne
– TENA, SENI – linie dedykowane osobom chorym
Żele pod prysznic / do kąpieli
– drogeryjne
– TENA, SENI – linie dedykowane osobom chorym
Kremy i balsamy
– drogeryjne
– TENA, SENI – linie dedykowane osobom chorym
Oliwka Bambino
Pianka do oczyszczania skóry
Myjki jednorazowe do ciała
Artykuły higieniczne i opatrunkowe:
Octenisept 250 ml
Środki opatrunkowe:
kompresy jałowe i niejałowe
Ręczniki papierowe (rolki)
Patyczki do nawilżania ust
Chusteczki higieniczne
Szczoteczki do zębów
Przybory do golenia
Produkty spożywcze:
Kawa mielona i rozpuszczalna
Herbata
Rozpoczynamy zbiórkę suchej i mokrej karmy do schroniska. Dary z informacją ( imię i nazwisko ucznia) umieszczoną na dołączonej kartce, prosimy przynosić do sali 203 lub do dyżurki szkolnej.
Schronisko ( Poznań – ul. Kobylepole 51)prosi o:
-dla psów: karmę Brit Premium lub Brit Care., Dolina Noteci
-dla kotów karmę Josera, mleko Eminent Kitten Milk, Royal Canin Mothet & Babycat., Animonda, Dolina Noteci.
Zbiórka będzie trwać do końca listopada 2025r.
Organizatorzy:
Joanna Taberska( z kl. 6c) i Patrycja Grotek ( z kl. 7b)
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że awaria rury kanalizacyjnej w pomieszczeniu wynajmowanym przez LOSIR Sp. z o. o. na prowadzenie działalności cateringowej została usunięta.
W związku z tym od 8 września 2025 r. wznawiamy świadczenie usług cateringowych i już dziś zapraszamy Państwa do składania zamówień w aplikacji „Zamów posiłek”.
Z wyrazami szacunku,
LOSIR Sp. z o.o.
Uwaga, zapraszamy rodziców na pierwsze zebranie informacyjne dotyczące przedmiotu: edukacja zdrowotna.
Odbędzie się w dniu 2.09 o godzinie 17.30 w sali nr 206.
Nauczyciele ww. przedmiotu będą także odwiedzali Państwa podczas zebrań w dniach 8 i 9.09.
Wykaz podręczników obowiązujących w roku szkolnym 2025/2026: